مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

شاخص های قیمت خانه S&P/CS Composite-20 HPI چیست؟

شاخص های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller گروهی از شاخص ها هستند که قیمت املاک و مستغلات یا مسکن را اندازه گیری می کنند.

شاخص های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller چیست؟

شاخص های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller گروهی از شاخص ها هستند که قیمت املاک و مستغلات یا مسکن را اندازه گیری می کنند. آنها تغییرات قیمت خانه های مسکونی را در سراسر ایالات متحده دنبال می کنند. این گروه از سه شاخص مختلف تشکیل می‌شود. آنها در دهه 1980 توسط سه اقتصاددان توسعه یافتند و اکنون توسط استاندارد اند پورز (S&P) مدیریت می شوند. داده های مورد استفاده بر اساس اطلاعات املاکی است که حداقل دو بار خریداری یا فروخته شده است. نتایج حاصل از این شاخص ها هر ماه منتشر می شود.

 

 

 

نکات کلیدی

  • شاخص‌های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller تغییرات قیمت خانه‌های مسکونی یک‌خانواری را در سراسر ایالات متحده دنبال می‌کنند.
  • آمارهای این شاخص‌ها که در دهه 1980 توسط سه اقتصاددان تهیه شد، توسط CoreLogic تولید و توسط S&P توزیع می‌شود.
  • آنها به عنوان مکانیزم قیمت گذاری اساسی در معاملات آتی و اختیار معامله املاک و مستغلات بورس کالای شیکاگو استفاده می شوند.
  • آمارها در آخرین سه شنبه هر ماه منتشر می شود.

 

 

آشنایی با شاخص های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller

شاخص‌های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller بر اساس سطح ثابتی از داده‌های مربوط به املاک تک‌خانواده‌ای است که دست‌کم دو معامله انجام داده‌اند. این بدان معنی است که طرفین درگیر در این معاملات هیچ رابطه قبلی با یکدیگر ندارند. Case-Shiller شاخص هایی را تولید می کند که نشان دهنده مناطق آماری شهری خاص (MSAs) و همچنین یک شاخص ملی است.

شاخص Case-Shiller در دهه 1980 توسط سه اقتصاددان ایجاد شد: آلن وایس، کارل کیس و رابرت شیلر. این سه نفر بعداً شرکتی را برای فروش تحقیقات خود تشکیل دادند. این شرکت توسط Fiserv خریداری شد که داده های پشت شاخص را جدول بندی می کند. داده ها توسط CoreLogic (یک شرکت تجزیه و تحلیل و هوش تجاری) جمع آوری شده و توسط S&P توزیع می‌شود.

 

گروه شاخص ها عبارتند از:

S&P CoreLogic Case-Shiller شاخص قیمت مسکن ملی ایالات متحده NSA: شاخص ملی قیمت مسکن، که 9 بخش عمده سرشماری را پوشش می دهد، به صورت ماهانه محاسبه می شود.
S&P CoreLogic Case-Shiller 10-City Home Composite Index NSA: شاخص ترکیبی 10 شهر بوستون، شیکاگو، دنور، لاس وگاس، لس آنجلس، میامی، نیویورک، سن دیگو، سانفرانسیسکو، و واشنگتن دی سی را پوشش می دهد.
CoreLogic Case-Shiller 20-City Home Composite Index NSA: شاخص ترکیبی 20 شهر شامل تمام شهرهای فوق به اضافه آتلانتا، شارلوت، کلیولند، دالاس، دیترویت، مینیاپولیس، فینیکس، پورتلند (اورگان)، سیاتل و تمپا است.

داده‌های تولید شده برای شاخص‌ها در آخرین سه‌شنبه هر ماه در ساعت 9 صبح منتشر می‌شود و در داده‌های گزارش‌شده تاخیر دو ماهه وجود دارد، بنابراین گزارش منتشر شده در اردیبهشت فقط فروش مسکن تا ماه مارس را پوشش می‌دهد.

 

ملاحظات خاص

شاخص‌های قیمت خانه Case-Shiller به عنوان مکانیزم قیمت‌گذاری اساسی در معاملات آتی املاک و مستغلات بورس کالای شیکاگو (CME) استفاده می‌شود. معاملات آتی و اختیار معامله املاک CME بر اساس شاخص های مختلف، نشان دهنده 10 MSA مختلف، و یک شاخص ترکیبی است که نشان دهنده 20 منطقه آماری کلان شهرها است.

اما کلید پایایی شاخص ها چیزی است که آنها نشان می دهند. به زبان ساده، اخطار این است که شاخص ها نمایانگر کاملی از بازار مسکن هستند. به این دلیل که آنها فقط خانه های تک خانواده را در محاسبات خود لحاظ می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که برخی از مناطق شهری بسیار بزرگ هستند (مانند شهر نیویورک یا لس آنجلس)، داشتن یک مقدار ممکن است به طور دقیق همه مناطق آن شهر را نشان ندهد.

 

 

5 2 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاخص های قیمت خانه S&P CoreLogic Case-Shiller گروهی از شاخص ها هستند که قیمت املاک و مستغلات یا مسکن را اندازه گیری می کنند.

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x