مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

فارکس امروز دوشنبه 14 اسفند

هفته پیش رو - گزارش مشاغل ایالات متحده و جلسه FOMC، اشتغال کانادا و گزارش NFP و CPI منطقه یورو برای شروع سال جدید.
فارکس امروز: شروع آهسته هفته بحرانی برای ارزها

 

 

آنچه باید در روز دوشنبه 4 مارس در بازار فارکس امروز بدانید:

 

جفت ارزهای اصلی نزدیک به سطوح کلوز هفته قبل در اوایل دوشنبه در نوسان هستند. سرمایه گذاران برای رویدادهای کلیدی اقتصاد کلان و انتشار آمارها آماده می شوند. Sentix Investor Confidence روز دوشنبه در تقویم اقتصادی اروپا منتشر خواهد شد. در اواخر هفته، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو شهادت خواهد داد و بانک مرکزی اروپا (ECB) تصمیمات سیاست پولی را اعلام خواهد کرد.

از آنجایی که جریان های ریسک در بازارهای مالی پیش از آخر هفته تسلط یافتند، دلار آمریکا تحت فشار فروش قرار گرفت. در اوایل روز دوشنبه، شاخص دلار اندکی به زیر 104.00 حرکت کرد و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در هم آمیخت. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده پس از افت بیش از 1.5 درصدی در روز جمعه، در حدود 4.2 درصد ثابت است.

 

 

 دلار آمریکا امروز

جدول زیر درصد تغییر دلار آمریکا (USD) را در برابر ارزهای اصلی بازار فارکس امروز را نشان می دهد. دلار آمریکا در برابر ین ژاپن قوی ترین بود.

 

فارکس امروز دوشنبه 14 اسفند

 

 

 

فارکس امروز

 

در طول ساعات معاملات آسیایی، آمارهای استرالیا نشان داد که تورم اوراق بهادار TD در ماه فوریه از 4.6 درصد در ژانویه به 4 درصد کاهش یافت. مجوزهای ساختمانی پس از انقباض 24 درصدی دسامبر 10 درصد در ژانویه  افزایش یافت. AUD/USD تا حد زیادی این اعداد را نادیده گرفت و آخرین بار مشاهده شد که کمی بالاتر از 0.6500 معامله می شود.

USD/JPY هفته را بالای 150.00 بست و برای شروع هفته جدید وارد مرحله تثبیت شد. داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) توکیو برای ماه فوریه در تقویم اقتصادی ژاپن در جلسه آسیایی روز سه شنبه منتشر می شود.

طلا در روز جمعه شتاب صعودی گرفت و به بالاترین حد خود در سال 2024 در بالای 2080 دلار رسید که با کاهش بازده اوراق قرضه آمریکا تقویت شد. XAU/USD در اوایل روز دوشنبه در کانالی فشرده در حدود 2080 دلار معامله می شود.

EUR/USD در روز جمعه بازگشتی را تجربه کرد و هفته را با افزایشی اندک به پایان رساند. این جفت ارز در حدود سطح 1.0850 صبح روز دوشنبه در اروپا آرام می ماند.

GBP/USD پس از پایان هفته قبل تقریباً بدون تغییر، در روز دوشنبه بالای 1.2650 تثبیت شد.

 

 

5 1 رای
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هفته پیش رو - گزارش مشاغل ایالات متحده و جلسه FOMC، اشتغال کانادا و گزارش NFP و CPI منطقه یورو برای شروع سال جدید.

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x