مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

در سخنرانی امروز (دوشنبه 6 آذر) خانم لاگارد چه گذشت؟

در سخنرانی امروز (دوشنبه 6 آذر) خانم لاگارد چه گذشت؟
کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) روز دوشنبه گفت که احتمالاً اقتصاد تا پایان سال ضعیف باقی خواهد ماند و فشار دستمزدها همچنان قوی است.

 

وی در مورد تورم هشدار داد که ممکن است در ماه های آینده دوباره افزایش یابد. او در جلسه استماع کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا سخنرانی کرد.

 

نکات کلیدی در سخنرانی خانم لاگارد:

فشار دستمزدها همچنان قوی است.

با نگاهی به آینده، ما انتظار داریم که تضعیف فشارهای تورمی ادامه یابد، حتی اگر تورم کل ممکن است در ماه‌های آینده مجدداً اندکی افزایش یابد که عمدتاً ناشی از برخی اثرات پایه است. با این حال، چشم‌انداز میان‌مدت تورم همچنان با عدم اطمینان قابل‌توجهی احاطه شده است.

فعالیت منطقه یورو در سه ماهه اخیر راکد بوده و احتمالاً تا پایان سال ضعیف باقی خواهد ماند.

محصولات تولیدی به کاهش خود ادامه داده است و فعالیت در بخش خدمات بیشتر ضعیف شده است. علیرغم کاهش سرعت فعالیت، بازار کار به طور کلی انعطاف‌پذیر است، اگرچه نشانه‌هایی وجود دارد که رشد شغل ممکن است در پایان سال شتاب خود را از دست بدهد.

اکنون زمان شروع اعلام پیروزی نیست. ما باید حواسمان به نیروهای مختلف موثر بر تورم باشد و به طور قاطع بر وظیفه خود برای ثبات قیمت تمرکز کنیم.

 

 

واکنش های بازار بعد از سخنرانی خانم لاگارد

فعالان بازار عمدتاً نظرات خانم لاگارد را نادیده گرفتند. EUR/USD در حوالی 1.0940 ثابت معامله می شود و EUR/GBP در محدوده 0.8665 در نوسان است.

 

 


بیشتر بدانید!
خانم لاگارد کیست؟

کریستین لاگارد وکیل و سیاستمدار فرانسوی است که در حال حاضر به عنوان رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) فعالیت می کند. او اولین زنی بود که پست وزیر دارایی یک کشور G-7 را بر عهده گرفت و اولین رئیس زن در تاریخ صندوق بین المللی پول است. فوربس او را دومین زن قدرتمند و بیست و دومین فرد قدرتمند جهان در سال 2019 معرفی کرد.

لاگارد که در 1 ژانویه 1956 در پاریس، فرانسه از دو معلم زبان متولد شد، چندین دستاورد به نام خود دارد و به عنوان پیشگامی برای زنان در امور مالی و سیاست گذاری جهانی دیده می شود. او دبیرستان را در لو هاور به پایان رساند و در مدرسه هولتون اسلحه در بتسدا (مریلند، ایالات متحده آمریکا) تحصیل کرد.

5 3 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
در سخنرانی امروز (دوشنبه 6 آذر) خانم لاگارد چه گذشت؟

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x