مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

تحلیل و بررسی Dogecoin

قیمت Dogecoin در سطح سالمی است و ممکن است روند صعودی را از سر بگیرد. پرتاب قریب الوقوع ماهواره DOGE-1 نیز به این انگیزه اضافه می کند.

تحلیل و بررسی Dogecoin ( آپدیت جمعه 17 آذر)

قیمت دوج کوین با انتقال 64 میلیون Dogecoin به Coinbase پنج درصد و نیم افزایش یافت

  • قیمت Dogecoin پس از رسیدن به بالاترین سطح، در یک روز بیش از 10.5 درصداز ارزش خود را از دست داد. این کاهش طی 24 ساعت گذشته با افزایش 5.5 درصدی همراه شد. در حال حاضر، DOGE پس از اندکی افت، در حال تغییر در قیمت 0.0968 دلار است.

 

ممکن است در صورت افزایش حجم نقدینگی، قیمت Dogecoin  ضررهای خود را جبران کند.

 

  • آدرس های کیف پول Dogecoin با موجودی غیر صفر به 5.11 میلیون رسید.
  • آدرس‌های فعال DOGE و حجم آن در کنار قیمت افزایش یافت و از چشم‌انداز صعودی حمایت کرد.
  • قیمت DOGE احتمالاً با افزایش حجم تراکنش و فعالیت در Dogecoin بهبود خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

Dogecoin به افزایش گسترده آدرس های کیف پول با موجودی غیر صفر اشاره کرده است. این افزایش نمونه ای از افزایش تقاضا در میان فعالان بازار برای DOGE است. معیارهای On-chain، چشم انداز صعودی را برای Dogecoin ترسیم می کنند.

 

Dogecoin شاهد افزایش چشمگیری در آدرس های کیف پول جدید است

افزایش قیمت اخیر در DOGE، که در 17 نوامبر، میم کوین شیبا-اینو را به اوج 0.087 دلاری خود در 17 نوامبر رساند، با افزایش گسترده آدرس‌های کیف پول موجودی غیر صفر همراه شد. بر اساس داده‌های ردیاب هوش رمزنگاری IntoTheBlock، کیف‌پول‌های موجودی غیرصفر Dogecoin به ۵.۱۱ میلیون افزایش یافت.

این یک نقطه عطف مهم است، زیرا کیف پول های DOGE با موجودی به رکورد بالایی رسید.

 

 

 

افزایش حجم در آدرس های کیف پول از یک تئوری صعودی برای اصلاح DOGE پشتیبانی می کند. با این حال، در حالت ایده‌آل، این باید با افزایش حجم نقدینگی همراه باشد تا اعتبار سیگنال صعودی را افزایش دهد. در حالی که حجم واقعی برای میم کوین عقب است، داده های Santiment افزایش آدرس های فعال را روشن می کند.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، علیرغم اصلاح قیمت این میم کوین، حجم عقب مانده است. با این وجود، افزایش قابل توجهی در آدرس های فعال 24 ساعته در DOGE وجود دارد. این افزایش در آدرس‌های فعال می‌تواند پیش‌بینی افزایش حجم نقدینگی DOGE باشد، که همچنان می‌تواند به بهبود در روند صعودی میم کوین کمک کند.

 

آدرس‌های فعال و قیمت DOGE

 

 حجم و قیمت DOGE

 

در زمان نگارش، قیمت DOGE در بایننس 0.077 دلار است. بزرگترین میم کوین بر اساس ارزش بازار، در سی روز گذشته 12 درصد افزایش و در هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند. DOGE نزدیک به 2٪ ضرر در روز برای دارندگان به همراه داشت.

 

 

3.7 6 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قیمت Dogecoin در سطح سالمی است و ممکن است روند صعودی را از سر بگیرد. پرتاب قریب الوقوع ماهواره DOGE-1 نیز به این انگیزه اضافه می کند.

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x