مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

تحلیل فارکس امروز، 12 اکتبر 2023

 

تحلیل فارکس امروز، 12 اکتبر 2023:

 

دلار آمریکا

دلار آمریکا در روزهای اخیر در مقابل سایر ارزهای اصلی قوی بوده است و انتظار می رود که این روند در روز جاری نیز ادامه داشته باشد. این امر به دلیل عوامل مختلفی از جمله افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی جهانی است.

یورو

یورو در روزهای اخیر در مقابل دلار آمریکا ضعیف بوده است و انتظار می رود که این روند در روز جاری نیز ادامه داشته باشد. این امر به دلیل عوامل مختلفی از جمله جنگ در اوکراین و نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی در منطقه یورو است.

پوند انگلیس

پوند انگلیس در روزهای اخیر در مقابل دلار آمریکا ضعیف بوده است و انتظار می رود که این روند در روز جاری نیز ادامه داشته باشد. این امر به دلیل عوامل مختلفی از جمله تورم بالا و نگرانی ها در مورد ثبات سیاسی در انگلیس است.

ین ژاپن

ین ژاپن در روزهای اخیر در مقابل دلار آمریکا قوی بوده است و انتظار می رود که این روند در روز جاری نیز ادامه داشته باشد. این امر به دلیل عوامل مختلفی از جمله افزایش تنش ها بین چین و تایوان و تقاضای بالای سرمایه گذاران برای دارایی های امن است.

 

تحلیل تکنیکال

 

در تحلیل تکنیکال، جفت ارز EUR/USD در حال حرکت در یک روند نزولی است. این جفت ارز در حال حاضر در سطح 0.9750 در حال معامله است و انتظار می رود که در روز جاری به سمت سطح 0.9700 حرکت کند.

جفت ارز USD/JPY در حال حرکت در یک روند صعودی است. این جفت ارز در حال حاضر در سطح 145.00 در حال معامله است و انتظار می رود که در روز جاری به سمت سطح 145.50 حرکت کند.

توصیه ها

با توجه به تحلیل های فوق، توصیه می شود که در روز جاری از فروش دلار آمریکا و خرید یورو و پوند انگلیس اجتناب کنید. همچنین، توصیه می شود که از خرید ین ژاپن استفاده کنید.

 

 

توجه: این تحلیل صرفا جهت اطلاع رسانی است و نباید به عنوان توصیه مالی تلقی شود.

5 3 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x