مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

تحلیل تکنیکال طلا XAU/USD چهارشنبه 5 اردیبهشت

حلیل تکنیکال طلا XAUUSD
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا XAU/USD چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه پرداختیم.

 

 

قیمت طلا XAU/USD امروز چهارشنبه تلاش می‌کند تا از افزایش قیمت روز گذشته از پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای دفاع کند و در محدوده باریکی در نوسان است. اکنون این فلز گرانبها در ناحیه قیمتی 2317 دلار قرار دارد. احساس خطر جهانی با کاهش نگرانی ها در مورد تشدید بیشتر تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه حمایت می شود. این، همراه با ظهور مقداری کاهش خرید در شاخص دلار آمریکا (DXY) که توسط انتظارات hawkish فدرال رزرو تقویت شده است، به عنوان یک باد مخالف برای فلز زرد غیر بازده عمل می کند.

 

 

از طرفی…

قیمت گذاری فعلی بازار نشان می دهد که بانک مرکزی ایالات متحده چرخه کاهش نرخ خود را تنها در ماه سپتامبر در بحبوحه تورم ثابت آغاز خواهد کرد. این همچنان از افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده حمایت می کند. همچنین به احیای تقاضای دلار کمک می کند و قیمت طلا را افزایش می دهد. با این حال، معامله گران ممکن است ترجیح دهند قبل از ورود به معاملات جهت‌دار جدید منتظر داده‌های کلان کلیدی این هفته ایالات متحده باشند. مثل داده های گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول و شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE).

در همین حال، انتشار سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده در روز چهارشنبه ممکن است بر پویایی قیمت دلار تأثیر بگذارد. این امر میتواند سبب ایجاد فرصت های معاملاتی کوتاه مدت را در اطراف قیمت طلا شود. در همین حال، رفتار قیمت نشان میدهد برای شروع یک اصلاح معنادار و پایدار باید منتظر شکست ناحیه 2300 باشیم.

5 1 رای
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حلیل تکنیکال طلا XAUUSD

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x