مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

تحلیل تکنیکال طلا XAU/USD چهارشنبه 19 اردیبهشت

XAU/USD
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا XAU/USD چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه پرداختیم.

 

 

قیمت طلا XAU/USD امروز در تابم آسیا با جذب خریداران تقویت شد، اما اکنون در اوایل بازار اروپا در حال کاهش است و در محدوده 2309 دلار قرار دارد. تقاضا برای این پناه گاه امن ناشی از تنش های ژئوپلیتیکی و ابهامات موجود، به همراه خریدهای مداوم بانک های مرکزی، ممکن است به افزایش قیمت طلا کمک کند. با وجود این، اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو (Fed) علی‌رغم گزارش‌های ضعیف‌تر از حد انتظار اشتغال آمریکا در آوریل. ممکن است امیدها برای کاهش بالقوه نرخ بهره در سال جاری را کاهش دهد. این امر به نوبه خود ممکن است باعث پایین آمدن قیمت این فلز گرانبها شود.

 

 

 

از طرفی

در ادامه روز چهارشنبه، قرار است فیلیپ جفرسون، سوزان کالینز و لیزا کوک از فدرال رزرو سخنرانی کنند. اظهارات تندروانه سیاستگذاران فدرال رزرو ممکن است ارزش دلار آمریکا را بالا ببرد و بر طلای با پشتوانه دلار تأثیر بگذارد. معامله‌گران طلا روز جمعه به دنبال گزارش احساسات مصرف‌کننده از دانشگاه میشیگان خواهند بود.

محرک های بازار:

  • نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال مینیاپولیس، روز سه‌شنبه گفت که هنوز خیلی زود است که اعلام کنیم تورم متوقف شده است و اگر فشارهای قیمتی کاهش یابد، ممکن است فدرال رزرو امسال نرخ بهره را کاهش دهد.
  • توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت که سطح فعلی نرخ های بهره به اندازه کافی محدود کننده است. تا اقتصاد را خنک کند و تورم را به هدف 2 درصد بازگرداند.
  • بر اساس گزارش FedWatch Tool، بازارهای مالی اکنون در حدود 50 واحد پایه (bps) کاهش نرخ از سوی فدرال رزرو در سال جاری قیمت گذاری می کنند. که شامل 65.7 درصد احتمال کاهش نرخ حداقل 25 واحدی در سپتامبر در ماه سپتامبر است.
5 1 رای
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
XAU/USD

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x