مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

پیش بینی قیمت طلا

قیمت طلا XAU/USD در روز پنج‌شنبه برخی از خریدارها را جذب کرد و بخش عمده‌ای از کاهش روز گذشته را از نزدیکی قله هفتگی معکوس کرد.

 درها برای کاهش بیشتر قیمت باز است

 

طلا روز پنجشنبه برای چهارمین روز متوالی به شدت کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود از اوایل ماه مارس رسید. اقتصاددانان TD Securities گزارش می دهند که میزان ریسک ها در کوتاه مدت پایین آمده است.

 

پیش بینی های نقطه ای فدرال رزرو ممکن است به حقیقت بپیوندد

 

طلا به زیر سطح حمایت فنی کلیدی 1870 دلار سقوط کرد که درها را برای کاهش بیشتر باز می گذارد.

افت متقاعد کننده اخیر به زیر 1900 دلار، پس از معاملات غیر منتظره در بیشتر سال به لطف خریدهای مکرر که ناشی از اظهارات فدرال رزرو است که سیاست پولی ایالات متحده را برای مدت طولانی محکم نگه می دارد.

ادامه انتشار رویدداهای محکم اقتصادی ایالات متحده و افزایش قیمت نفت خام، روایت تهاجمی(Hawkish) فدرال رزرو را بسیار معتبر کرده است، که می تواند پیش بینی های نقطه ای فدرال رزرو را محقق کند.

نرخ‌های بالاتر فدرال رزرو برای مدت طولانی‌تر و ترس از اینکه هزینه‌های فزاینده انرژی به تورم اصلی نشت کند. اقتصاد انعطاف‌پذیر ایالات متحده، سرمایه گذاران را نگران کرده که هنوز کاهش قیمت‌های بیشتری وجود دارد.

5 2 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قیمت طلا XAU/USD در روز پنج‌شنبه برخی از خریدارها را جذب کرد و بخش عمده‌ای از کاهش روز گذشته را از نزدیکی قله هفتگی معکوس کرد.

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x