مرجع فارسی فارکس - ForexInsight

تحلیل تکنیکال EUR/USD دوشنبه 17 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال EUR/USD
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال EUR/USD دوشنبه 17 اردیبهشت ماه پرداختیم.

 

 

جفت ارز EUR/USD امروز دوشنبه در معاملات بازار اروپا با افزایش نسبت به هفته گذشته در بالای محدوده 1.0750 معامله می‌شود. با توجه به داده‌های ناامیدکننده بازار کار آمریکا در روز جمعه، تقاضا برای دلار آمریکا کاهش یافته و به یورو دلار برای حفظ موقعیت خود کمک می‌کند. بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، تعداد مشاغل غیرکشاورزی (NFP) در ماه آوریل به 175000 نفر رسید. این رقم کمتر از انتظارات بازار که 243000 نفر بود، قرار گرفت. علاوه بر این، نرخ بیکاری از 3.8 درصد به 3.9 درصد افزایش یافت. همچنین، شاخص مدیران خرید بخش خدمات (ISM Services PMI) در ماه آوریل از 51.4 در مارس به 49.4 کاهش یافت که نشان دهنده انقباض در فعالیت تجاری بخش خدمات است.

 

 

از طرفی

انتشار داده‌های شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) یورو استات برای ماه مارس که در ادامه این جلسه منتشر می‌شود، به احتمال زیاد واکنش قابل توجهی در بازار ایجاد نخواهد کرد. همچنین تقویم اقتصادی آمریکا هیچ رویداد مهمی شامل انتشار داده‌های اقتصادی کلان را نشان نمی‌دهد. سرمایه‌گذاران با دقت به اظهارات مقامات فدرال رزرو (Fed) توجه خواهند کرد. آستن گولزبی، رئیس بانک فدرال رزرو شیکاگو، روز جمعه به بلومبرگ تی‌وی گفت که آمار اشتغال نشان‌دهنده وضعیت باثبات بازار کار است. میشل دبلیو. بوومن، عضو هیئت مدیره فدرال رزرو، اظهار داشت که ریسک‌های صعودی برای چشم‌انداز تورم وجود دارد. و او نسبت به افزایش نرخ بهره در صورت توقف یا معکوس شدن روند کاهش تورم، منعطف است.

در صورت اتخاذ رویکرد تندروانه از سوی مقامات فدرال رزرو، دلار آمریکا می‌تواند با قدرت بیشتری به بازار بازگردد و بر یورو دلار آمریکا فشار وارد کند.

در همین حال، سهام آتی شاخص‌های بورسی آمریکا در حال حاضر با روند ترکیبی معامله می‌شوند. بازگشایی صعودی در وال استریت می‌تواند یافتن تقاضا برای دلار آمریکا در معاملات آمریکا را دشوار کند.

5 1 رای
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تحلیل تکنیکال EUR/USD

نویسنده

اشتراک گذاری
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x