توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز چهارشنبه 3 مرداد ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD امروز چهارشنبه 3 مرداد در معاملات آسیا در تلاش است تا روند صعودی قبلی خود را بالاتر از سطح 2400 دلار تقویت کند، علیرغم لحن پر جنب و جوش دیده شده در اطراف دلار آمریکا و بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده. معامله‌گران طلا اکنون منتظر داده‌های اولیه PMI کسب‌وکار جهانی برای انگیزه معاملاتی جدید هستند.

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD امروز چهارشنبه 3 مرداد در اوایل جلسه اروپا در نزدیکی سطح 1.0850 نوسان می‌کند و با پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای در ارتباط است. این جفت ارز قبل از انتشار داده‌های اولیه PMI منطقه یورو محتاط شده است، در حالی که دلار آمریکا با کاهش USD/JPY با فروش جدیدی مواجه است. PMI ایالات متحده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز چهارشنبه 3 مرداد زیر سطح 1.2900 تحت فشار است. گرایش کلی به ریسک‌گریزی، ضعف دلار آمریکا ناشی از کاهش USD/JPY را جبران می‌کند و برای این جفت ارز منفی است. تمرکز اکنون به سمت خوانش‌های PMI S&P Global بریتانیا و ایالات متحده تغییر می‌کند.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز چهارشنبه 3 مرداد در معاملات آسیا با شتاب زیر سطح 0.6600 در حال کاهش است. داده‌های ترکیبی PMI بانک جودو استرالیا نتوانست دلار استرالیا را تقویت کند. زیرا مشکلات اقتصادی چین و کاهش قیمت کالاها و ناامیدی از درآمدهای ایالات متحده اعتماد سرمایه‌گذاران را تضعیف کرده است. PMI ایالات متحده در انتظار است.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x