توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز پنج شنبه 28 تیر ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD امروز پنج شنبه 28 تیر در نزدیکی بالاترین سطح تاریخی خود به حدود ۲۴۷۰ دلار در هر اونس تروا رسید و با توجه به خوش بینی روزافزون به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سپتامبر، همچنان در نزدیکی سطوح رکورد باقی ماند.

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD امروز پنج شنبه 28 تیر پس از صعود به بالاترین سطح چهار ماه گذشته در روز چهارشنبه، در معاملات اروپا در زیر ۱.۰۹۵۰ به حالت خنثی درآمد. این جفت ارز با احتیاط معامله می شود، زیرا سرمایه گذاران پیش از اعلام سیاست بانک مرکزی اروپا (ECB) که در ساعت ۱۲:۱۵ به وقت گرینویچ اعلام خواهد شد، به حالت نظاره گر درآمده اند.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز پنج شنبه 28 تیر در معاملات اروپا در حدود ۱.۳۰۰۰ معامله می شود. و عقب نشینی خود را از بالاترین سطح سال ۲۰۲۴ که در روز چهارشنبه در ۱.۳۰۴۵ ثبت کرد، حفظ می کند. داده های بریتانیا نشان داد که نرخ بیکاری سازمان بین المللی کار (ILO) طبق پیش
 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز پنج شنبه 28 تیر در معاملات آسیا در حالی که به دنبال ۰.۶۷۵۰ است، همچنان با ثبات معامله می شود. این جفت ارز از داده های اشتغال استرالیا برای ماه ژوئن که عمدتاً مثبت بوده است، حمایت می کند. که انتظارات برای افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) را افزایش داده است. در همین حال، دلار آمریکا در بحبوحه انتظارات کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، ضعیف باقی مانده است. که از کاهش بیشتر این جفت ارز جلوگیری می کند.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x