توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز سه شنبه 2 مرداد ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD امروز سه شنبه 2 مرداد تحت تأثیر عوامل مختلفی به پایین‌ترین سطح تقریباً یک هفته گذشته رسید. شرط‌بندی‌ها بر روی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر می‌تواند از طلا حمایت کرده و به محدود کردن ضررها کمک کند.

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD امروز سه شنبه 2 مرداد با پس از از دست دادن سودهای اولیه، زیر سطح ۱.۰۹۰۰ معامله می‌شود. این جفت ارز در میان احتیاط بازار، ناشی از اخبار سیاسی ایالات متحده و نگرانی‌های مربوط به کندی اقتصاد چین، درجا می‌زند. دلار آمریکا در غیاب داده‌های اقتصادی مهم، آرام مانده است.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز سه شنبه 2 مرداد در حال کاهش به سمت سطح ۱.۲۹۰۰ است و در معاملات اروپا جهت‌گیری مشخصی ندارد. دلار آمریکا پس از کاهش اولیه به نظر می‌رسد که تثبیت شده است و بر این جفت ارز فشار می‌آورد. معامله‌گران منتظر داده‌های متوسط مسکن ایالات متحده برای انگیزه جدید معاملاتی هستند.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز سه شنبه 2 مرداد در معاملات آسیا زیر سطح ۰.۶۶۵۰ ضعیف باقی مانده است که تحت تاثیر نگرانی‌های فزاینده در مورد کندی اقتصاد چین قرار دارد. دلار استرالیایی کاهش نرخ بهره کوچک توسط بانک مرکزی چین و دلار آمریکا ضعیف را نادیده می‌گیرد. احتیاط قبل از نتایج درآمدهای ایالات متحده نیز بر این جفت ارز تأثیر می‌گذارد.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x