توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز دوشنبه 25 تیر ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD امروز دوشنبه 25 تیر در ابتدای هفته جاری با افزایش خرید دلار آمریکا، ضعیف‌تر شد. با این حال، انتظار کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سپتامبر، افزایش ارزش دلار را محدود کرده و از طلا حمایت می‌کند.

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD امروز دوشنبه 25 تیر با قرار گرفتن پایین سطح ۱.۰۹۰۰، در موضع ضعف قرار دارد. این جفت ارز به دلیل فرار از ریسک ناشی از تیراندازی در تجمع طرفداران ترامپ، با کاهش روبرو شده است که باعث تقویت تقاضا برای دلار آمریکا شده است. تمرکز همچنان بر سیاست های آمریکا و اظهارات فدرال رزرو در آینده است.

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز دوشنبه 25 تیر در معاملات اروپا در سراشیبی قرار دارد و زیر ۱.۳۰۰۰ معامله می شود. این جفت ارز تحت تاثیر افزایش مجدد تقاضا برای دلار آمریکا پس از سوءقصد به جان رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، تضعیف شده است. همچنین اظهارات Dovish بانک مرکزی انگلیس (BoE) قبل از سخنرانی پاول بر این جفت ارز تاثیر منفی گذاشته است.

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز دوشنبه 25 تیر پس از اینکه رقم تولید ناخالص داخلی (GDP) چین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ با نرخ ۴.۷ درصد نسبت به سال گذشته کمتر از حد انتظار ظاهر شد، با کاهش قیمت در سطح پایین‌تر از ۰.۶۸۰۰ دست و پنجه نرم می‌کند. داده‌های فعالیت ترکیبی از چین و روند کلی بازگشتِ ارزش دلار آمریکا، با توجه به اینکه احساسات ریسک‌پذیری پس از حمله آخر هفته به ترامپ همچنان ضعیف باقی مانده است، بر این جفت ارز تأثیر منفی می‌گذارد.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x